Konu
IIS sorunu
03-11-2008, 16:05:43
#1
TrMn
arkadaslar iis yukledim fakat
http://localhost
a grince bende kullanıcı adı ve şifre istiyor.halbuki ben ole bişi yapmamıştım.sonra sayfayı goruntulemeye yetkiniz yok dior . ne yapsak iyidir? bilgisi olan var mı ?