• 28-10-2008, 20:16:18
    #1
    Arkadaslar hic deneyimim yok phpnuke tabanı adına nasıl kuraßilirim.İlk defa deneyecegim ona gore anlatırsanız sevinirim.Tşkler Şimdiden
  • 29-10-2008, 07:59:07
    #2
    öncelikle tavsiyem linux bir hosting bulundurmanız sonrasaında en fazla tavsiye edilen sürüm olarak şu anda 7.6 guvenlik yamalarıyla birlikte daha fazla bilgiyi Netopsiyon Online || Türkçe PHP-Nuke Destek Sitesi dan alabilrsiniz nuke uzerine güzel bir destek sitesi..
  • 21-11-2008, 20:29:43
    #3
    alttaki netopsiyon linkine gir dosyalar bölümünde nuke arasında benim düşündüğüm en iyi sürüm oLarak 7.6 var onu indir ve yanında yine dosyalardan 7.6nın 3.2 Patch'ini indir ..