Konu
phpnuke Tabanlı site nasıl kurarım
28-10-2008, 20:16:18
#1
Kiki
Arkadaslar hic deneyimim yok phpnuke tabanı adına nasıl kuraßilirim.İlk defa deneyecegim ona gore anlatırsanız sevinirim.Tşkler Şimdiden