• 16-10-2008, 14:22:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar persist upluad ve jpeg bileşeni kurduk fakat. upload çalışırken jpeg çalışmıyr regedit yetkilendrimesi vs vs tamam. sys32 içinde eklenmeside tamam. her şey tamam ama hata veriyor nedeni ne olabilir.
  • 21-10-2008, 13:53:08
    #2
    verdiği hatayı yazarsanız, daha hızlı cevap alırsınız...
  • 23-10-2008, 21:59:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bileşenler lisanslı ise oda sorun yapabiliyor.
    Mesela demo oluyor ve 30 gün sonra hata vermeye başlıyor vs.
  • 04-11-2008, 01:05:42
    #4
    valla bnde aynı bileşeni kurdum scriptde olabilir.
  • 05-11-2008, 16:48:56
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tasarla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar persist upluad ve jpeg bileşeni kurduk fakat. upload çalışırken jpeg çalışmıyr regedit yetkilendrimesi vs vs tamam. sys32 içinde eklenmeside tamam. her şey tamam ama hata veriyor nedeni ne olabilir.
    Hata kodunu yazarsanız daha rahat yardımcı olabiliriz.
  • 05-11-2008, 20:28:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar lütfen sorunlarınızı yazarken bizim birer müneccim olmadığımızı göz önünde bulundurun. Yardımcı olmamız için hatanın ne olduğunu ve hatanın olduğu bölümün kodlarını yazmanız yardımı daha hızlı bir sürede almanıza yarayacaktır.

    İlk önce siz bizlere yardımcı olun ki bizde size yarım edebilmek için izleyeceğimiz yolu görelim. Körü körüne sadece mesaj yazmış olmak için cevap vermek zorunda kalmayalım.

    Umarım bu mesajımı ukalalık olarak kabul etmezsiniz.