tasarla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar persist upluad ve jpeg bileşeni kurduk fakat. upload çalışırken jpeg çalışmıyr regedit yetkilendrimesi vs vs tamam. sys32 içinde eklenmeside tamam. her şey tamam ama hata veriyor nedeni ne olabilir.
Hata kodunu yazarsanız daha rahat yardımcı olabiliriz.