sitemap.xml hakkında bir soru? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sitemap.xml hakkında bir soru?
0
●
440
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
sitemap.xml hakkında bir soru?
15-10-2008, 00:27:49
#1
tiamat
Düzeltme: Sorum ile ilgili önceki aylarda bir başlık varmış, farkedememiştim kusura bakmayın.. Bunu silip oraya yazdım:
https://www.r10.net/smf/124685-sitema...ndexlesin.html
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler