Konu
sitemap.xml hakkında bir soru?
15-10-2008, 00:27:49
#1
tiamat
Düzeltme: Sorum ile ilgili önceki aylarda bir başlık varmış, farkedememiştim kusura bakmayın.. Bunu silip oraya yazdım:
https://www.r10.net/smf/124685-sitema...ndexlesin.html