• 29-08-2020, 21:03:07
    #1
    e ticaret sitesi açan herkes içerikleri başka bir siteden mi çekiyor?? Bir yerlerde arşiv DB yok mu??
  • 29-08-2020, 21:04:32
    #2
    Genelde satmak istediğin ürünlerin toptancisindan xml alınıyor. Hazır bir DB olmasının da mantığı yok zaten. Senin kendi urununse kendin girmen gerekiyor.
  • 29-08-2020, 21:10:05
    #3
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e ticaret sitesi açan herkes içerikleri başka bir siteden mi çekiyor?? Bir yerlerde arşiv DB yok mu??
    https://www.r10.net/dropshipping/247...il-olurdu.html bura dediginiz gibi
  • 29-08-2020, 21:14:46
    #4
    erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde satmak istediğin ürünlerin toptancisindan xml alınıyor. Hazır bir DB olmasının da mantığı yok zaten. Senin kendi urununse kendin girmen gerekiyor.
    Toptancı bulmak lazım 😁
  • 29-08-2020, 21:15:20
    #5
    BOZKANGAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yararlı inceleyeceğim. Teşekkür ederim.
  • 29-08-2020, 21:16:52
    #6
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toptancı bulmak lazım 😁
    Aslında ne satmak istediğinize bağlı. Forumda bile bulabilirsiniz.
  • 29-08-2020, 21:31:04
    #7
    2700 adet ürünü tek tek elimle ekledim şu an çalıştığım firmaya. Toptancı olarak satış yapıyorlar. Xml çekebilirsiniz herhangi bir yerden.