erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde satmak istediğin ürünlerin toptancisindan xml alınıyor. Hazır bir DB olmasının da mantığı yok zaten. Senin kendi urununse kendin girmen gerekiyor.
Toptancı bulmak lazım 😁