smf den phpbb ye gecış hakkında...
1
●529
- 03-12-2008, 10:24:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet böyle bişey var ve mümkündür yannız uğraştırıcı zahmet isteyen bir olaydır sana yardım edecek kimse bulamaz isen ben ücreti ile seni SMF den phpBB 2 ye ve sonra istersen phpBB 2 den phpBB 3 e geçişini sağlayabilirim,
Sıfır konu kaybı ve sıfır üye kaybı ile ...
Ulaşmak istersen: nefrit ET aysavascisi.com