Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet böyle bişey var ve mümkündür yannız uğraştırıcı zahmet isteyen bir olaydır sana yardım edecek kimse bulamaz isen ben ücreti ile seni SMF den phpBB 2 ye ve sonra istersen phpBB 2 den phpBB 3 e geçişini sağlayabilirim,
Sıfır konu kaybı ve sıfır üye kaybı ile ...
Ulaşmak istersen: nefrit ET aysavascisi.com