Evet böyle bişey var ve mümkündür yannız uğraştırıcı zahmet isteyen bir olaydır sana yardım edecek kimse bulamaz isen ben ücreti ile seni SMF den phpBB 2 ye ve sonra istersen phpBB 2 den phpBB 3 e geçişini sağlayabilirim,

Sıfır konu kaybı ve sıfır üye kaybı ile ...

Ulaşmak istersen: nefrit ET aysavascisi.com