• 09-08-2020, 18:04:37
    #1
    Merhaba,
    Konuyu doğru yere açtığından emin değilim forumda ilgili kategori bulamadım.
    Vmware esxi alt yapısı ile vds kontrol panel yazmak istiyorum bunun için nereden başlamalı ve hangi dilleri öğrenmeliyim?
    Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
  • 09-08-2020, 18:06:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    canugurbora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Konuyu doğru yere açtığından emin değilim forumda ilgili kategori bulamadım.
    Vmware esxi alt yapısı ile vds kontrol panel yazmak istiyorum bunun için nereden başlamalı ve hangi dilleri öğrenmeliyim?
    Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
    Önce algoritma
    Sonra api yaoisi
    En son diller
  • 09-08-2020, 18:10:59
    #3
    wonfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce algoritma
    Sonra api yaoisi
    En son diller
    Power shell ile ufak bir sistem yazmıştım onda da klon alarak sunucu kurma fakat vdsler için powershell kullanılmıyor sanırsam yönetim açısından?
  • 09-08-2020, 18:14:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    canugurbora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Power shell ile ufak bir sistem yazmıştım onda da klon alarak sunucu kurma fakat vdsler için powershell kullanılmıyor sanırsam yönetim açısından?
    Evet
  • 09-08-2020, 18:19:15
    #5
    wonfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    Sizce hangi dilleri/dili kullanabilirim ?