Merhaba,
Konuyu doğru yere açtığından emin değilim forumda ilgili kategori bulamadım.
Vmware esxi alt yapısı ile vds kontrol panel yazmak istiyorum bunun için nereden başlamalı ve hangi dilleri öğrenmeliyim?
Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
Kontrol panel
4
●136
- 09-08-2020, 18:04:37
- 09-08-2020, 18:06:52Üyeliği durduruldu
- 09-08-2020, 18:10:59Power shell ile ufak bir sistem yazmıştım onda da klon alarak sunucu kurma fakat vdsler için powershell kullanılmıyor sanırsam yönetim açısından?wonfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2020, 18:19:15Sizce hangi dilleri/dili kullanabilirim ?wonfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle