Merhaba,
Konuyu doğru yere açtığından emin değilim forumda ilgili kategori bulamadım.
Vmware esxi alt yapısı ile vds kontrol panel yazmak istiyorum bunun için nereden başlamalı ve hangi dilleri öğrenmeliyim?
Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.