• 04-10-2008, 15:18:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sitem için harita oluşturdum fakat, aşağidaki hatayi aliyorum, sizce neden olabilir arkadaşlar ?
    Error loading stylesheet: A network error occured loading an XSLT stylesheet:
    soyle bir hata aldim
  • 04-10-2008, 17:12:52
    #2
    bu sitemapi neyle oluşturdunuz ve xml uzantılı yapsanız daha iyi olmaz mı ki hata bu dosyayla ilgili
  • 04-10-2008, 20:11:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam joomlamaps ile olsuturdum
    onereceginiz nedir ?
  • 04-10-2008, 20:12:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sitemapi neyle oluşturdunuz ve xml uzantılı yapsanız daha iyi olmaz mı ki hata bu dosyayla ilgili
    Hocam zaten uzanti sitemap.xml su sekilde ancak bunu yazinca sitede su hatayi verior
  • 04-10-2008, 20:52:45
    #5
    joomlamaps adam gibi çıkaramamıştır r10 forumunda var gsitecrawler isimli b.sayar proramı ile yaparsan çok iyi olur yada sitenin içerik sayısı 500 den azsa bunu online olarak buradaki siteden de yaparsın
  • 04-10-2008, 22:01:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    joomlamaps adam gibi çıkaramamıştır r10 forumunda var gsitecrawler isimli b.sayar proramı ile yaparsan çok iyi olur yada sitenin içerik sayısı 500 den azsa bunu online olarak buradaki siteden de yaparsın
    saolasin hocam dedigini yaptim oldu joomla deyince hep aklima memoc@n gelior .
    yardimlarin ve joomla konusunda tesekurler.
  • 04-10-2008, 22:04:50
    #7
    Hangisiyle hallettin siteden mi programlamı
  • 04-10-2008, 23:26:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Siteden halletim hocam.
    dedigin programi da kurdum cok uzun bir sure verdi.
    onuda bu aksam denicem.
    sabaha karsi hangisi daha yararlidir ?
  • 04-10-2008, 23:34:32
    #9
    program daha iyidir çk uzun sürer ama herşeyi alır diğerleri kaçırır bazılarını (bir sitem için 3 gün çalıştığını bilirim)