sitem için harita oluşturdum fakat, aşağidaki hatayi aliyorum, sizce neden olabilir arkadaşlar ?
Error loading stylesheet: A network error occured loading an XSLT stylesheet:
soyle bir hata aldim
XSLT-Stylesheet hatası
8
●620
- 04-10-2008, 15:18:23Üyeliği durduruldu
- 04-10-2008, 20:11:43Üyeliği durdurulduhocam joomlamaps ile olsuturdum
onereceginiz nedir ? - 04-10-2008, 20:12:45Üyeliği durdurulduHocam zaten uzanti sitemap.xml su sekilde ancak bunu yazinca sitede su hatayi veriormemocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2008, 22:01:07Üyeliği durduruldusaolasin hocam dedigini yaptim oldu joomla deyince hep aklima memoc@n gelior .memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardimlarin ve joomla konusunda tesekurler. - 04-10-2008, 23:26:57Üyeliği durdurulduSiteden halletim hocam.
dedigin programi da kurdum cok uzun bir sure verdi.
onuda bu aksam denicem.
sabaha karsi hangisi daha yararlidir ?