Konu
XSLT-Stylesheet hatası
04-10-2008, 20:52:45
#5
memocan
joomlamaps adam gibi çıkaramamıştır r10 forumunda var gsitecrawler isimli b.sayar proramı ile yaparsan çok iyi olur yada sitenin içerik sayısı 500 den azsa bunu online olarak
buradaki
siteden de yaparsın