Merhaba arkadaşlar,
ASP kullanarak otomatik subdomain açılabilir mi? Bilgisi olan var mı?
İyi çalışmalar.
ASP de subdomain açmak
4
●1.016
- 30-09-2008, 11:48:06
- 30-09-2008, 19:24:38Üyeliği durdurulduplesk panelde domain ekletebiliyorsun.
editleyerek onuda yapabilirsin
bkz : https://www.r10.net/asp/184724-pleske...n-eklemek.html - 01-10-2008, 16:54:59Valla test etmedim.Konuyu öyle görünce ekledimByLoFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle