Konu
ASP de subdomain açmak
30-09-2008, 11:48:06
#1
maniakcoder
Merhaba arkadaşlar,
ASP kullanarak otomatik subdomain açılabilir mi? Bilgisi olan var mı?
İyi çalışmalar.