merhabalar arkadaşlar.
bulunamayan bir sayfayı çarpı tuşuna basıp kapatmak istediğimde 5-10 sn. donuyor sonra kapatıyor.
nedenini bileniniz var mı??
Sinir, donuyor ya
7
●638
- 26-09-2008, 02:26:02vay be,başkalarında da varmış aynı sorundan. bende diyorum bu FF iice tozuttu. formatı basıcaktım zaten. dedim bu vesileyle ff de düzelirspider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay anasını,alexa dalgası kastırıyomuş demekki. neyse bunuda öğrenmiş olduk,sağolun (:
vay anasını,alexa dalgası kastırıyomuş demekki. neyse bunuda öğrenmiş olduk,sağolun (: