Konu
Sinir, donuyor ya
26-09-2008, 00:48:07
#5
axiyim
FF 2'de sorun yaşamıyordum.
Ancak, FF 3 'te ben de benzer sorunlar yaşadığımdan dolayı Safari kullanmaya başladım.