mysql plesk hakkında bi soru
1
●459
- 20-09-2008, 17:13:09arkadaşlar sorum şu pleskte problem oldu pleske ve sitelere girmeye çalışınca db hatası alıyorum herneyse db leri ssh den çekmeye çalıştım ama gene hata verdi mysql dan ümidimi kestim ve eski sunucudaki /var/lib/mysq/db_adi dosyasını yeni sunucuya attım ondada plesk kurulu ve aynı dizine attım db görmedi bunu import etmem için ne yapmam lazm ?
- 21-09-2008, 03:50:18cpanelde olunca service mysql reset yazdığınız zaman otomatikmen geliomuş plsekte şöyle bişe denedim locale app serv kurdum ve var/lib/mysql db adını tarladım pc ye çektim rardan çıkartım C:\AppServ\MySQL\data klasöründen açtığım db nin içine attım evett localhost/phpmyadmin tabloları gördü eger bu gibi sorun olursa yardım etmeye çalışırım