arkadaşlar sorum şu pleskte problem oldu pleske ve sitelere girmeye çalışınca db hatası alıyorum herneyse db leri ssh den çekmeye çalıştım ama gene hata verdi mysql dan ümidimi kestim ve eski sunucudaki /var/lib/mysq/db_adi dosyasını yeni sunucuya attım ondada plesk kurulu ve aynı dizine attım db görmedi bunu import etmem için ne yapmam lazm ?