• 03-09-2008, 15:42:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben hot editör kurmuştum ve açtığım konuların neredeyse tamamında; konunmun çeşitli yerlerinde [/JUSTIFY] kodu çıkıyor (kendi yazdığım konularda sorun yok ama kopyala/yapıştır konularında bu kod çıkıyor) sorun nedir acaba? sürüm;1,1,5 ve editörü farklı temada kullanıyorum.(r10 temsı) cevaplar için şimdiden teşekkürler...!!!
  • 03-09-2008, 17:17:15
    #2
    Kopyala yapıştırdan alakalı, kapanmamış bir etiket bulunabilir, dediğiniz üzere kendi yazılarınız da sorun olmadıgına göre...
  • 03-09-2008, 19:42:37
    #3
    Evet Kopyaladığınız siteden kaynaklanan bişey hot editor bazen tablo yapısını bile çeker o yuzden bu kodun gelmes doğal..
  • 03-09-2008, 21:26:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    üyenin biri konu eklemiş konu görüntülenmiyor girsem sileceğim konuyu ama müdahale edemiyorum.