Arkadaşlar ben hot editör kurmuştum ve açtığım konuların neredeyse tamamında; konunmun çeşitli yerlerinde [/JUSTIFY] kodu çıkıyor (kendi yazdığım konularda sorun yok ama kopyala/yapıştır konularında bu kod çıkıyor) sorun nedir acaba? sürüm;1,1,5 ve editörü farklı temada kullanıyorum.(r10 temsı) cevaplar için şimdiden teşekkürler...!!!