• 29-08-2008, 17:31:11
    #1
    Arkadaşlar ben basit bir forum kurmak istiyordum joomla board sandığım kadar basitmiş çok güzel hoş sade ama fazla fazla fazla sade mesela yeni konularda felan ! çıkıyo yeni konu açmak için buton yok menüsü kötü vs. vs. bunları kendim editleyebilirmiyim?

    yada joomla board temaları var mı? düzgün yapabileceğim bişey?

    şimdiden çok teşekkür ederim
  • 29-08-2008, 18:56:48
    #2
    joomlaboard bildiğim kadarı ile geliştirilmesi durduruldu ve fireboard oldu Best of Joomla! - Extensions - FireBoard Files
    burdan bileşene ve temalarına ulaşabilirsin