Arkadaşlar ben basit bir forum kurmak istiyordum joomla board sandığım kadar basitmiş çok güzel hoş sade ama fazla fazla fazla sade mesela yeni konularda felan ! çıkıyo yeni konu açmak için buton yok menüsü kötü vs. vs. bunları kendim editleyebilirmiyim?
yada joomla board temaları var mı? düzgün yapabileceğim bişey?
şimdiden çok teşekkür ederim