Arkadaşlar ben basit bir forum kurmak istiyordum joomla board sandığım kadar basitmiş çok güzel hoş sade ama fazla fazla fazla sade mesela yeni konularda felan ! çıkıyo yeni konu açmak için buton yok menüsü kötü vs. vs. bunları kendim editleyebilirmiyim?

yada joomla board temaları var mı? düzgün yapabileceğim bişey?

şimdiden çok teşekkür ederim