muhtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehe çok güzel
ama kendi loading gif i photoshop ile yapmak daha güzel herhalde

örn ..

Bu bana ilham verdi sanırım Bendekini biraz modifiye edeceğim..

Teşekkürler..