• 31-10-2006, 11:20:34
    #10
    ylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bunu kendim yaptım :P
    kendin yaptıysan çok zekice bişey olmuş, gerçekten güzel
  • 01-11-2006, 11:08:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşın yaptığıda güzel alexis in verdiğindekiler de güzel çok jan janlı lar tşklr
  • 25-12-2006, 11:21:24
    #12
    ellerinize sağlık arkadaşlar hepsi birbirinden güzel
  • 08-02-2007, 17:18:44
    #13
    Bnde böyle birşy arıyordum, çok saolun arkdşlar..

    Bu arada sting yaptığın güzelmiş,kullanıyorum sitemde yaptığını,sorun yoksa?
  • 08-02-2007, 17:21:01
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    oooo çok güzel yaw beğendim
  • 08-02-2007, 17:42:53
    #15
    Saol üstad tşkler.
  • 08-02-2007, 17:48:01
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    çok ilginç gifi değiştirmeme rağmen eskisi çıkıyor
  • 08-02-2007, 22:06:04
    #17
    UuuR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bnde böyle birşy arıyordum, çok saolun arkdşlar..
    Bu arada sting yaptığın güzelmiş,kullanıyorum sitemde yaptığını,sorun yoksa?
    hiçbiri bana ait değilki.
  • 09-02-2007, 17:12:28
    #18
    Pardon bir karışıklık olmuş, ylmaz arkdşımız yapmış sorry.. ( teşekkürler )