• 23-08-2008, 21:35:35
    #1
    Evet arkadaşlar yeni bir site açtım imzamda görmüşsünüzdür belki. Siteyi MyBB kurdum Sizlerden birkaç isteğim olacak Sizce giriş tasarımı nasıl ? Siteye ilk girdiğinizde aklınıza ilk gelen şey nedir ? Forumun açıkları varmı ? Varsa neler söylerseniz kapatayım Forum özellikleri tasarımı vs. nasıl Komple bir değerlendirme rica ediyorum...

    www.prfuz.com
    Kolay gelsin
    Şimdiden herkese teşekkür ederim...
  • 23-08-2008, 21:37:38
    #2
    İmzandaki Site mi ?
  • 23-08-2008, 22:58:08
    #3
    ewet ?