Evet arkadaşlar yeni bir site açtım imzamda görmüşsünüzdür belki. Siteyi MyBB kurdum Sizlerden birkaç isteğim olacak Sizce giriş tasarımı nasıl ? Siteye ilk girdiğinizde aklınıza ilk gelen şey nedir ? Forumun açıkları varmı ? Varsa neler söylerseniz kapatayım Forum özellikleri tasarımı vs. nasıl Komple bir değerlendirme rica ediyorum...

www.prfuz.com
Kolay gelsin
Şimdiden herkese teşekkür ederim...