Evet arkadaşlar yeni bir site açtım imzamda görmüşsünüzdür belki. Siteyi MyBB kurdum

Sizlerden birkaç isteğim olacak

Sizce giriş tasarımı nasıl ? Siteye ilk girdiğinizde aklınıza ilk gelen şey nedir ? Forumun açıkları varmı ? Varsa neler söylerseniz kapatayım

Forum özellikleri tasarımı vs. nasıl

Komple bir değerlendirme rica ediyorum...
www.prfuz.com
Kolay gelsin
Şimdiden herkese teşekkür ederim...