• 14-06-2021, 16:49:10
    #82
    Merhaba , RestClient ile ilgili bir durumun içinden çıkamadım oauth2 ile login olduğum bir servis var Postman da request gidiyor 200 geliyor fakat postmandan aldığım RestClient ile projede gönderiyorum cevap 403 bir türlü başa çıkamadım ne olabilir sizce durum
  • 14-06-2021, 22:01:54
    #83
    bycyberchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , RestClient ile ilgili bir durumun içinden çıkamadım oauth2 ile login olduğum bir servis var Postman da request gidiyor 200 geliyor fakat postmandan aldığım RestClient ile projede gönderiyorum cevap 403 bir türlü başa çıkamadım ne olabilir sizce durum
    Merhabalar,
    Birden çok nedeni olabilir. Projeyi incelemek lazım.

    İyi çalışmalar
  • 15-06-2021, 00:41:08
    #84
    umutulukurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Birden çok nedeni olabilir. Projeyi incelemek lazım.

    İyi çalışmalar
    Cevabınız için teşekkür ederim
  • 29-08-2021, 23:41:11
    #85
    ÜStadlaarım selamlar, asp.net web forms ile web service/ api kullanmam gerekmekte, örneğin, GPS firmasının web servisinden arac kilometrelerinin son durumunu almak, güvenlik personele araç teslim ederken, kilometre almak ile uğraşmasın diye, veya en basitinden asp.net webforms ile, hava durumunu çekebilmek, login olarak, 2 günden beri araştırmalardayım. net birşey bulamadım yerli yabancı. webforms çok eski ve kaynak az. yardımcı olabilecek var mı ? örneğin tek yapmak istediğim, hava durumunu bir textboxa yerleştirmek gibi. nasıl bir yol izlemeliyim ? elinizde örnek bir kod satırı varmıdır ?
  • 31-08-2021, 01:51:59
    #86
    M_Can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÜStadlaarım selamlar, asp.net web forms ile web service/ api kullanmam gerekmekte, örneğin, GPS firmasının web servisinden arac kilometrelerinin son durumunu almak, güvenlik personele araç teslim ederken, kilometre almak ile uğraşmasın diye, veya en basitinden asp.net webforms ile, hava durumunu çekebilmek, login olarak, 2 günden beri araştırmalardayım. net birşey bulamadım yerli yabancı. webforms çok eski ve kaynak az. yardımcı olabilecek var mı ? örneğin tek yapmak istediğim, hava durumunu bir textboxa yerleştirmek gibi. nasıl bir yol izlemeliyim ? elinizde örnek bir kod satırı varmıdır ?
    Selamlar,
    Öncellikle şunu söylemeliyim, belirtmiş olduğunuz şeyler birbirinden farklı şeyler. Misal, web servis ile API'ın kullanımı farklıdır; Hava durumu çekmek ile login olmak için yapılması gereken işlemler farklıdır.
    Tüm bu isteklerinizle ilgili örnek bir kod bulmanız zor fakat aşama aşama ilerleyerek tüm sorularınıza yanıt bulabilirsiniz diye düşünüyorum.
    WebForms için Membership yapısını bu linkten inceleyebilirsiniz.
    WebService için 2 farklı yöntem kullanabilirsiniz; Projeye dahil edebilir ya da WebRequest sınıfı ile Stream'e çevirip string ya da JSON olarak istemiş olduğunuz objeye çevirip kullanabilirsiniz.
    Hava durumu çekmek için uygun bir API bulabilir ya da HttpAgilityPack vb. kütüphaneler ile bir sayfadan çekebilirsiniz.

    Spesifik olarak takıldığınız yerlerde yazarsanız daha hızlı çözüme ulaşabilirsiniz.

    İyi çalışmalar dilerim
  • 02-09-2021, 16:47:56
    #87
    umutulukurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Öncellikle şunu söylemeliyim, belirtmiş olduğunuz şeyler birbirinden farklı şeyler. Misal, web servis ile API'ın kullanımı farklıdır; Hava durumu çekmek ile login olmak için yapılması gereken işlemler farklıdır.
    Tüm bu isteklerinizle ilgili örnek bir kod bulmanız zor fakat aşama aşama ilerleyerek tüm sorularınıza yanıt bulabilirsiniz diye düşünüyorum.
    WebForms için Membership yapısını bu linkten inceleyebilirsiniz.
    WebService için 2 farklı yöntem kullanabilirsiniz; Projeye dahil edebilir ya da WebRequest sınıfı ile Stream'e çevirip string ya da JSON olarak istemiş olduğunuz objeye çevirip kullanabilirsiniz.
    Hava durumu çekmek için uygun bir API bulabilir ya da HttpAgilityPack vb. kütüphaneler ile bir sayfadan çekebilirsiniz.

    Spesifik olarak takıldığınız yerlerde yazarsanız daha hızlı çözüme ulaşabilirsiniz.

    İyi çalışmalar dilerim
    merhaba öncelikle ilgine teşekkür ederim, sadece login olmak derken apilerin token keylerinden bahsetmiştim authorization m antığından, ama api ile web servisinin ayrı oldugunuda öğrenmiş oldum.

    Şimdi öncelikle, https://openweathermap.org/api kısmından, asp.net webforms kısmına, anlık hava durumunu çekmek istiyorum.
    burada webforms için bulabildiğim kaynaklar sınırlı, hangi kısımlara göz atmalıyım ?
  • 03-09-2021, 12:08:29
    #88
    M_Can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba öncelikle ilgine teşekkür ederim, sadece login olmak derken apilerin token keylerinden bahsetmiştim authorization m antığından, ama api ile web servisinin ayrı oldugunuda öğrenmiş oldum.

    Şimdi öncelikle, https://openweathermap.org/api kısmından, asp.net webforms kısmına, anlık hava durumunu çekmek istiyorum.
    burada webforms için bulabildiğim kaynaklar sınırlı, hangi kısımlara göz atmalıyım ?
    Merhaba,
    Aslında bir önceki mesajımda WebRequest sınıfı ile API başvurusu yapılabileceğinden bahsetmiştim.
    WebForms,MVC hatta WinForms kullanıyor olabilirsiniz bu durum farketmez. Kullandığınız programlama dili C# ise C# üzerinden, VB ise VB üzerinden kod örneği araştırmalısınız.
    Öncelikle codebehind kısmında ilgili bilgiyi sağlamalısınız, sonrasında da WebForms üzerinde göstermelisiniz.
    Aşağıda işinize yarayabilecek 3 tane link bırakıyorum;
    Burada MVC ile yapılmış bir örnek var
    Burada OpenWeatherMap API'ın kendi dökümanı var
    Burada da OpenWeatherMap'ın C# için oluşturduğu library var

    İyi çalışmalar
  • 06-09-2021, 17:07:34
    #89
    Umut hocam size bir kaç sorum olacak, genç bir kardeşiniz olarak tavsiyeler isteyeceğim. İletişim adresiniz var mı?
  • 06-09-2021, 17:12:19
    #90
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    Visual Studio Dev Express eklentisi ile Responsive yapıda login olarak giriş yapılabilen bir dashboard rapor hazırlamak istiyoruz. Aşağıdaki ekrana kadar geldik ancak bu panelin içeriğini düzenleyemiyoruz. Nasıl ilerlemek lazım bu konuda?
    Şimdiden çok teşekkürler.