Arkadaşlar Firefox 3 kullanıyorum ve ilginç bir sorunum var..

Kişisel siteme

www. yazdığım zaman sorun yok. Ama eğer www. olmadan http://domain.com yazarsam sitedeki yazı ve tabloların 1px artığını fark ettim. IE 6 da sorun yok. Firefox ile localhost da deniyorum. Ordada sorun yok.

Anlayamadım gitti :S

Capslar:

WWW olmadan

WWW ile

bu arada lütfen reklam olarak algılamayın.