Arkadaşlar Firefox 3 kullanıyorum ve ilginç bir sorunum var..
Kişisel siteme
www. yazdığım zaman sorun yok. Ama eğer www. olmadan
http://domain.com yazarsam sitedeki yazı ve tabloların 1px artığını fark ettim. IE 6 da sorun yok. Firefox ile localhost da deniyorum. Ordada sorun yok.
Anlayamadım gitti :S
Capslar:
WWW olmadan WWW ile
bu arada lütfen reklam olarak algılamayın.