• 16-08-2008, 18:13:39
    #1
    arkadaşlar bu asp'de açık olaylarını pek anlayamıyorum ? şimdi ben kendi sitemi tasarlayıp, kodladım ama açık var mı tam olarak bilemiyorum..! yardımcı olan arkadaşlar olursa sevinirim.

    @açık var diye insan basbas bağırır mı demeyin.! ben bağırıyorum
  • 16-08-2008, 19:39:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sihirli küremden kodlarına bakıyorum
  • 18-08-2008, 12:55:44
    #3
    Sitedeki açıklar bir veya bir kaç tane olmayabilir bunları senin kendin bulmalısın. Mesela en önelileri;
    1- sql enjeksion
    2- refresh komutu
    3- upload
    4- flood koruma

    Bu üçüne önlem aldığında siten kale kadar güvenilir olmasada yıkılması çok zor bir duvara dönüşebilir. Tabi serverin de sağlamlığı çok önemli yani ddos atack'lara dayanıklımı değil mi bunlarda önemli. Adam sitene saldırmaz direk gider serveri göçertir, sende siteme saldırdılar sanarsın