arkadaşlar bu asp'de açık olaylarını pek anlayamıyorum ? şimdi ben kendi sitemi tasarlayıp, kodladım ama açık var mı tam olarak bilemiyorum..! yardımcı olan arkadaşlar olursa sevinirim.
@açık var diye insan basbas bağırır mı demeyin.! ben bağırıyorum