ŞAblonları Editleyemiyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ŞAblonları Editleyemiyorum?
2
●
462
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
ŞAblonları Editleyemiyorum?
04-08-2008, 21:28:08
#1
Pr0xyBurn3r
Merhabalar Ben Şablonlarda ADmin Panelinden Gerekli Düzenlemeyi Yapıyorum Fakat Bunları Kayded Diyince Tekrar Eski Haline Dönüyor
?
Yardımcı Olursanız SEvinirim
04-08-2008, 21:39:09
#2
TeXaS
MyBB 1.4 Kararlı Sürüm Admin Paneli Şablon Düzenleme Problemi ve Çözümü
şuraya bakabilirsiniz
04-08-2008, 21:44:43
#3
Pr0xyBurn3r
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MyBB 1.4 Kararlı Sürüm Admin Paneli Şablon Düzenleme Problemi ve Çözümü
şuraya bakabilirsiniz
Eyvallah Çok Aradım Bulamadım Görmemişim Sağol
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler