Merhabalar Ben Şablonlarda ADmin Panelinden Gerekli Düzenlemeyi Yapıyorum Fakat Bunları Kayded Diyince Tekrar Eski Haline Dönüyor ?

Yardımcı Olursanız SEvinirim