Merhabalar, okulumuzda Kodluyoruz ekibi Asp.net mvc bootcamp kursu düzenledi bende sınav ve mulakattan sonra katılmaya hak kazandım. Gercekten ögrenmek istediğim bir alan . Bir çok dilde temel olarak az bilgim var bir projeyi sıfırdan yazamam... ancak uzerinde önemli editlemeler yapabiliyorum.
Bu programa aktif katılım sağlayacağım önerileriniz var mı? Program sonunda profesyonel bir şekilde öğrendiğimde bana ne gibi katkısı olacak özellikle iş bulma konusunda v.b .
Not: elektrik elektronik müh. Son sınıf ögrencisiyim.
Asp.net MVC hakkında soru?
3
●256
- 14-05-2019, 23:46:06Programa aktif katılım sağlamanız size yazılım dünyasında bir başlangıç yapma şansı tanır.
Anlamanız gereken şudur: Yazılım derya deniz bir konu ve her geçen gün değişime uğruyor.
Yazılım dilini/ dillerini öğrenirsiniz fakat profesyonel bir yazılım geliştirmek için bir çok yazılım teknolojisini anlamanız / öğrenmeniz/ uygulamanız gerekir bu da yıllar alacak bir süreçtir.
Eğer kariyerinizi yazılım uzmanlığı üzerine kurmak istiyorsanız disiplinli bir çalışma/araştırma ile bir iki yılda iyi bir noktaya gelirsiniz. - 15-05-2019, 00:18:15Teşekkür ederim hocam önerilerinizi dikkate alacağım.Yurtnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle