Merhabalar, okulumuzda Kodluyoruz ekibi Asp.net mvc bootcamp kursu düzenledi bende sınav ve mulakattan sonra katılmaya hak kazandım. Gercekten ögrenmek istediğim bir alan . Bir çok dilde temel olarak az bilgim var bir projeyi sıfırdan yazamam... ancak uzerinde önemli editlemeler yapabiliyorum.
Bu programa aktif katılım sağlayacağım önerileriniz var mı? Program sonunda profesyonel bir şekilde öğrendiğimde bana ne gibi katkısı olacak özellikle iş bulma konusunda v.b .
Not: elektrik elektronik müh. Son sınıf ögrencisiyim.