• 11-07-2008, 10:24:47
    #1
    ASP'den pek fazla anlamıyorum ama bende bi script var. kubilay abiden almıştım komiktir scripti.Db.asp uygulamalarını yapıyorum yine hata veriyor. yardım pls. belki Anlatamamışımdır ama resmini koyarım isteyen olursa.
  • 11-07-2008, 11:06:00
    #2
    Kubilaydan aldıysan ona sorsana

    Hata ne ? hatayı yazarsan daha sorunu daha kolay çözeriz.
  • 13-07-2008, 11:55:42
    #3
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kubilaydan aldıysan ona sorsana
    Hata ne ? hatayı yazarsan daha sorunu daha kolay çözeriz.
    Tamam. Sordum ve Kubilay abi yardımcı oldu. Teşekkürler.