Db hatası? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Db hatası?
2
●
431
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Db hatası?
11-07-2008, 10:24:47
#1
T1mSaH
ASP'den pek fazla anlamıyorum ama bende bi script var. kubilay abiden almıştım komiktir scripti.Db.asp uygulamalarını yapıyorum yine hata veriyor.
yardım pls. belki Anlatamamışımdır ama resmini koyarım isteyen olursa.
11-07-2008, 11:06:00
#2
Peksoft
Kubilaydan aldıysan ona sorsana
Hata ne ? hatayı yazarsan daha sorunu daha kolay çözeriz.
13-07-2008, 11:55:42
#3
T1mSaH
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kubilaydan aldıysan ona sorsana
Hata ne ? hatayı yazarsan daha sorunu daha kolay çözeriz.
Tamam. Sordum ve Kubilay abi yardımcı oldu. Teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler