ASP'den pek fazla anlamıyorum ama bende bi script var. kubilay abiden almıştım komiktir scripti.Db.asp uygulamalarını yapıyorum yine hata veriyor. yardım pls. belki Anlatamamışımdır ama resmini koyarım isteyen olursa.