• 30-12-2018, 17:12:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar MyBB Kullanıyorum seo oranı kötü olduğu için xsenfora 2 ye geçmeyi düşünüyorum ancak ilk zamanlar lisanssız olarak kullanmayı düşünüyorum bir sorun olurmu kurulumu yaptıktan 1 veya 2 ay sonrada lisans almayı düşünüyorum sitem alexada tr 5.5k
  • 30-12-2018, 17:18:45
    #2
    Merhaba, baya bir beklemişken bence lisans almayıda bekleyin. internet üzerinde bulduğunuz nulled dosyalar sağlıklı olmayabilir. Bana kalırsa lisanslı dosyalarınızla geçiş işlemi yapınız en sağlıklısı odur.

    NOT: mybb üzerinden direk xenforo 2'ye geçemiyorsunuz ilk öncelikle xf1'e geçiş yapmanız gerekmektedir, tüm sorunları giderdikten sonra xf2'e güncelleme yapabilirsiniz. Daha fazla detay için @netr0n;
  • 30-12-2018, 17:23:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, baya bir beklemişken bence lisans almayıda bekleyin. internet üzerinde bulduğunuz nulled dosyalar sağlıklı olmayabilir. Bana kalırsa lisanslı dosyalarınızla geçiş işlemi yapınız en sağlıklısı odur.

    NOT: mybb üzerinden direk xenforo 2'ye geçemiyorsunuz ilk öncelikle xf1'e geçiş yapmanız gerekmektedir, tüm sorunları giderdikten sonra xf2'e güncelleme yapabilirsiniz. Daha fazla detay için @netr0n;
    Verdiğiniz kişiye öm atmaya çalışıyorum bu hatayı veriyor;

    Alıntı
    Bu sayfa çalışmıyor

    Chrome, bu sayfada olağan dışı kod tespit etti ve kişisel bilgilerinizi (örneğin, şifreler, telefon numaraları ve kredi kartları) korumak için sayfayı engelledi.
  • 30-12-2018, 17:27:32
    #4
    bRae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz kişiye öm atmaya çalışıyorum bu hatayı veriyor;
    Bende sorun gözükmemekte, profilinde bulunan iletişim bilgilerinden yazabilirsiniz.
  • 30-12-2018, 17:37:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aradım konuştum fiyat aldım bu konuda hizmet veren veya bilgisi olanları yorum olarak bekliyorum arkadaşlar.