MyBB Geçiş
4
●195
- 30-12-2018, 17:12:35Üyeliği durdurulduMerhabalar MyBB Kullanıyorum seo oranı kötü olduğu için xsenfora 2 ye geçmeyi düşünüyorum ancak ilk zamanlar lisanssız olarak kullanmayı düşünüyorum bir sorun olurmu kurulumu yaptıktan 1 veya 2 ay sonrada lisans almayı düşünüyorum sitem alexada tr 5.5k
- 30-12-2018, 17:18:45Merhaba, baya bir beklemişken bence lisans almayıda bekleyin. internet üzerinde bulduğunuz nulled dosyalar sağlıklı olmayabilir. Bana kalırsa lisanslı dosyalarınızla geçiş işlemi yapınız en sağlıklısı odur.
NOT: mybb üzerinden direk xenforo 2'ye geçemiyorsunuz ilk öncelikle xf1'e geçiş yapmanız gerekmektedir, tüm sorunları giderdikten sonra xf2'e güncelleme yapabilirsiniz. Daha fazla detay için @netr0n; - 30-12-2018, 17:23:42Üyeliği durdurulduVerdiğiniz kişiye öm atmaya çalışıyorum bu hatayı veriyor;Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alıntı - 30-12-2018, 17:27:32Bende sorun gözükmemekte, profilinde bulunan iletişim bilgilerinden yazabilirsiniz.bRae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle