Merhaba, baya bir beklemişken bence lisans almayıda bekleyin. internet üzerinde bulduğunuz nulled dosyalar sağlıklı olmayabilir. Bana kalırsa lisanslı dosyalarınızla geçiş işlemi yapınız en sağlıklısı odur.

NOT: mybb üzerinden direk xenforo 2'ye geçemiyorsunuz ilk öncelikle xf1'e geçiş yapmanız gerekmektedir, tüm sorunları giderdikten sonra xf2'e güncelleme yapabilirsiniz. Daha fazla detay için @netr0n;