• 28-12-2018, 12:17:52
    #10
    veritabani kullanirken,
    hem veritabani seviyesinde
    hem de tablo seviyesinde 'Collation' ve 'charset' leri kontrol et.
    tabo seviyende uygun secilmis olabilir ama veritabani seviyende yanlis bir kodlama vardir.
  • 28-12-2018, 12:19:42
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nekadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veritabani kullanirken,
    hem veritabani seviyesinde
    hem de tablo seviyesinde 'Collation' ve 'charset' leri kontrol et.
    tabo seviyende uygun secilmis olabilir ama veritabani seviyende yanlis bir kodlama vardir.
    Baktım hocam bir sorun gözükmüyor
  • 14-12-2019, 12:54:46
    #12
    @Alshain; hocam çözebildiniz mi acaba ? aybı sorun benimde şuan başımda

    ç - ü -ö
    Ç- Ü -Ö

    harfler malesef çalışmıyor.
  • 14-12-2019, 13:06:40
    #13
    omrumdely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Alshain; hocam çözebildiniz mi acaba ? aybı sorun benimde şuan başımda

    ç - ü -ö
    Ç- Ü -Ö

    harfler malesef çalışmıyor.
    Üzerinden bayağı zaman geçti hocam
    O projeye devam etmedim sanırım.
  • 21-02-2020, 02:48:25
    #14
    Bende aynı sorunu yaşamıştım sornu şu şekilde çözdüm

    "mysql:host=$host;dbname=$db;charset=utf8"
    $dbh->exec("set names utf8");




    omrumdely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Alshain; hocam çözebildiniz mi acaba ? aybı sorun benimde şuan başımda

    ç - ü -ö
    Ç- Ü -Ö

    harfler malesef çalışmıyor.
    "mysql:host=$host;dbname=$db;charset=utf8"
    $dbh->exec("set names utf8");
  • 20-01-2022, 19:08:25
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    
    <head>
    <meta http-equiv="Content-Language" content="tr">
    <meta charset="utf-8">
    <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
    Ben Meta Tagları ile Çözdüm.Db ye yazma okumada sıkıntı yok