• 04-07-2008, 17:11:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar tam kurarken şu hatayı veriyor:


    Daha önce bu hatayı alan var mı?
    Sorunun çözümü için ne yapabilirim acaba?
  • 04-07-2008, 17:12:42
    #2
    bilgisayarı yeniden başlatıp tekrar kurmaya çalışın..
  • 04-07-2008, 17:13:27
    #3
    7 defa denedim, olmadı.
  • 08-12-2008, 05:33:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çözümü msoft u arıyorsun oraya ürün anahtarını söylüyorsun onlar sana yardımcı olacaklar.
  • 08-12-2008, 09:30:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Windows'un lisanslı mı?
    7'yi kuracağına 8 beta'yı indir daha iyi derim... Ancak 7'yi kullanacağım dersen: 7'nin güncel sürümünü indirip kurduğun taktirde sorunun düzeleceği kanısındayım
  • 08-12-2008, 10:35:10
    #6
    Windows'um lisanslı, fakat yine de bu sorunu yaşamıştım 5 ay önce
    Ertesi gün tekrar denedim ve bu kez hatasız şekilde kuruldu
  • 08-12-2008, 11:27:40
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı dertten ben de muzdarip oldum uğraşmadım ie 6.0 duruyor