Internet Explorer 7 Kurulum Hatası - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Internet Explorer 7 Kurulum Hatası
6
●
3.232
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Internet Explorer 7 Kurulum Hatası
04-07-2008, 17:11:03
#1
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar tam kurarken şu hatayı veriyor:
Daha önce bu hatayı alan var mı?
Sorunun çözümü için ne yapabilirim acaba?
04-07-2008, 17:12:42
#2
LineBilisim
bilgisayarı yeniden başlatıp tekrar kurmaya çalışın..
04-07-2008, 17:13:27
#3
UmutTR
7 defa denedim, olmadı.
08-12-2008, 05:33:48
#4
WebServer
Üyeliği durduruldu
Çözümü msoft u arıyorsun oraya ürün anahtarını söylüyorsun onlar sana yardımcı olacaklar.
08-12-2008, 09:30:28
#5
starlion
Üyeliği durduruldu
Windows'un lisanslı mı?
7'yi kuracağına 8 beta'yı indir daha iyi derim... Ancak 7'yi kullanacağım dersen: 7'nin güncel sürümünü indirip kurduğun taktirde sorunun düzeleceği kanısındayım
08-12-2008, 10:35:10
#6
UmutTR
Windows'um lisanslı, fakat yine de bu sorunu yaşamıştım 5 ay önce
Ertesi gün tekrar denedim ve bu kez hatasız şekilde kuruldu
08-12-2008, 11:27:40
#7
atmaca
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aynı dertten ben de muzdarip oldum uğraşmadım ie 6.0 duruyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler