Konu
Internet Explorer 7 Kurulum Hatası
08-12-2008, 09:30:28
#5
starlion
Üyeliği durduruldu
Windows'un lisanslı mı?
7'yi kuracağına 8 beta'yı indir daha iyi derim... Ancak 7'yi kullanacağım dersen: 7'nin güncel sürümünü indirip kurduğun taktirde sorunun düzeleceği kanısındayım