Windows'un lisanslı mı?
7'yi kuracağına 8 beta'yı indir daha iyi derim... Ancak 7'yi kullanacağım dersen: 7'nin güncel sürümünü indirip kurduğun taktirde sorunun düzeleceği kanısındayım