Süper bi tane buldum o da elle teker teker girilmeli o yüzden vazgeçtim. Diğer 2 tanesi boş çıktı. Diğer 2 taneside görünüm olarak çok basitti. Vazgeçtim ben. Böyle kalsın en iyisi. Alıştık silelim bari her gün.
Php Resim Galerisi Olan Varmı?
9
●1.916
- 21-09-2005, 03:59:58MisafirNeyse arkadaşlar ben vazgeçtim scriptim güzelmiş benim
Süper bi tane buldum o da elle teker teker girilmeli o yüzden vazgeçtim. Diğer 2 tanesi boş çıktı. Diğer 2 taneside görünüm olarak çok basitti. Vazgeçtim ben. Böyle kalsın en iyisi. Alıştık silelim bari her gün.