Neyse arkadaşlar ben vazgeçtim scriptim güzelmiş benim

Süper bi tane buldum o da elle teker teker girilmeli o yüzden vazgeçtim. Diğer 2 tanesi boş çıktı. Diğer 2 taneside görünüm olarak çok basitti. Vazgeçtim ben. Böyle kalsın en iyisi. Alıştık silelim bari her gün.