• 29-06-2008, 20:07:07
    #1
    Player kendi aldığım ücretli playerdır. üstünde bir kaç değişiklik yaptırmak istiyorum.
  • 29-06-2008, 22:07:02
    #2
    Merhabalar,
    şu anda https://www.r10.net/flash-action-scri...cek-varmi.html başlık altında açılan konu ile ilgili çalışmalarımız devam etmekte olup bir kaç gün beklemeniz halinde sizinle iletişime geçebiliriz.