Merhabalar,
şu anda https://www.r10.net/flash-action-scri...cek-varmi.html başlık altında açılan konu ile ilgili çalışmalarımız devam etmekte olup bir kaç gün beklemeniz halinde sizinle iletişime geçebiliriz.