• 28-06-2008, 18:57:24
    #1
    arkadaşlar sitemdeki yazılar firefox ta çok kötü gözüküyo ama explorerde normal bunu nasıl düzeltebilirim
  • 07-07-2008, 21:59:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kötü gözüküyor derken? benim sitede kayıyordu. overal_header den kaynaklanıyormus. sizin sorun nedir? nasıl bir görüntü ? resmi varmı
  • 08-07-2008, 00:34:05
    #3
    yazılar çok küçük çıkıyo okunmuyo net olarak ama explorerda gayet iyi Spor ve Spor Oyunları Sitesi-fifa 08 yamaları,pes 7 yamaları,fm,nba :: Portal hem explorerdan hemde firefroxtan deneyin görürsünüz firefox ta baya kötü